FOTOGRAFIJA KURIANTIEMS

Aštuonerius metus fotografavau žmones ir jų šventes. Laikui bėgant susipažinau  su talentingais ir kūrybingais žmonėmis, kuriančiais savo verslą bei mylinčius amatą. Mane žavi jų gyvenimo stilius, neskaičiuodama laiko galiu stebėti jų darbo procesą.

Rankų darbas man artimas ir puikiai pažįstamas. Keletą metų rišau albumus ir gaminau pakuotes fotografams, taip tapau Debesų albumų įkūrėja. Įgijau įvairių patirčių dirbdama sau ir fotografuodama produktus.

Gera produkto nuotrauka svarbu lygiai taip pat, kaip ir kokybiškas darbas, kuriam jūs negailite laiko. Lai daiktai, kuriuos gaminate nepaskęsta prastų vaizdų vandenyne.

Būkite matomi pasauliui!



TAI, KĄ PAMATYSITE ŽEMIAU


… yra dalis vienos dienos fotografavimo rezultato. Džiaugiuosi, kad teko prisidėti prie Woodstorming istorijos kūrimo ir įamžinti ne tik jų kūrinius, bet ir darbo procesą.

Jų darbus galite rasti:
https://www.etsy.com/shop/Woodstorming
http://woodstorming.bigcartel.com/

Pasižvalgykite ir jų instagram profilyje.
@woodstorming

Nuotraukas, kurios labiausiai atspindi mano fotografavimo stilių. Stengausi atrinkti tokius kadrus, kurie parodytų kiek skirtingų situacijų galima sukurti arba kiek kadrų galima padaryti esant toje pačioje situacijoje.




BALTAS FONAS



BALTAS FONAS DAŽNIAUSIAI NAUDOJAMAS E-PARDUOTUVĖS PRODUKTAMS. ŠVARA, MINIMALIZMAS, PAPRASTUMAS.

Tačiau ir baltas fonas gali būti įdomus.
Kartais tereikia tik keletos akcentų, kurie atskleidžia produkto charakterį.

Priklausomai nuo produkto galima pasirinkti ir kitos spalvos foną.








STILL LIFE & IN SITU



PRODUKTO NUOTRAUKA NETURI BŪTI NUOBODI. GYVENAM PASAULYJE, KURIS ORIENTUOTAS Į VIZUALĄ, TAD JŪSŲ PRODUKTĄ PARDUOS TIK GERA FOTOGRAFIJA.

Amatininkams ir smulkiam verslui svarbu sukurti vaizdą, kuriame jų produktas išryškėtų, atsiskleistų jo panaudojimo galimybės. Štai todėl labai svarbu sukurti vaizdą, kuris papirktų jūsų klientus.














KŪRĖJAS & ISTORIJA



PAPASAKOKITE SAVO ISTORIJĄ.

Vis labiau darosi svarbu žinoti, kaip daiktas atsiranda. Kaip jis gaminamas, kiek darbo buvo įdėta. Žmonėms patinka matyti tikrus veidus, kuriančius ir prisiliečiančius prie jų gyvenimo.

Rekomenduoju pasidaryti kūrėjų, gamybos proceso ir darbo aplinkos nuotraukų, kuriomis galėsite papasakoti savo istoriją ir pritraukti daugiau jūsų filosofijai prijaučiančių klientų.